czwartek, 8 maja 2014

MSP SSIE!

Witaj, Raina. Wiem, że tylko ty to czytasz. Chciałabym podzielić się opinią o MSP...drugi raz... Miałam kiedyś innego bloga, ale pisałam tam posty z innego konta, di którego zapomniałam hasła! Miłego czytania o grze, na którą wydałam dużo hajsu przed zepsuciem się jej do końca...

Zaczninmy może od wad, bo MSP zalet nie posiada:
-Jeśli nie masz VIP'a, nie możesz nic robić, czyli chuj ci w dupę, nie jesteś potrzebny modom, którzy "muszom mjeci na hlyb i nowe Lamborgini",
-Do filmu da się dodać max. 8 aktorów (Oczywiście tylko, jeśli masz VIP'a. Bez VIP'a 6.),
-Ban forever za napisanie "Hasło",
-Oraz "Facebook", którego nie tak dawno ta strona miała,
-Za napisanie "Sheo" również,
-"Menel" także,
-Dodają chujowe rzeczy, potem dziwią się, że nam się nie podoba,
-Bugi i lagi,
-Muzyka do filmów jest na poziomie "Różowej taczki",
-Co chwilę pojawia się baner z napisem "Kup VIP'a (albo pierdol się, niemyty biedaku)",
-Wszystko jest rushoffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffe,
-Może tam grać każdy, niezależnie od wieku. Powinna to być gra 10+, żeby ograniczyć małe dzieci.

Z wad to by było tyle, bo nie chce mi się pisać nic więcej o tym, czego nie lubię. Może coś później. <tu wstaw jakieś chujowe pożegnanie>, idę oglądać po raz czwarty wszystkie odcinki Z Dupy!
                                          ~Kineł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz