wtorek, 13 maja 2014

Wkurwiłam się...

Witajcie! Piszę to drugi raz, poniważ internet mi przerywa (dziękuję, Plus). Chciałabym ponarzekać na przeglądarki internetowe w smartfonach. Jakiej, nie ściągniesz - i tak będzie chujowa. Jed a ladży, druga się crashuje, a trzecia ladży i crashuje! No żesz do kurwy nędzy! Jak coś robić, to nie na odpierdol!

Dobra, nie ważne. Musiałam na czymś się wyżyć (nie jestem aż tak pojebana, żeby rzucać telefonem). Schodząc z tematu... jutro wychodzi MC na PS3 (RZAAAAL DZIECKO MAJNKRAFTA LOL MI CIE RZAAL LEPSZE SOM GRY NA PSZEGLONDARKE Z MAJ LITYL PONI). Z tego co widziałam, wygląda fajnie, a nawet lepiej, niż fajnie. Marzyłam kiedyś o mini-serwerku, na którym mogłabym grać ze znajomymi, ale...
1)Poza Asią nie mam przyjaciół,
2)Asia nie ma PS3.
No i chuj. Wszyscy mają X-Boxy! Asia także. Ale musiałam być hipsterem i w sumie wyszło mi to na dobre c:
To by było na razie na tyle. Pa!
                                                     /Kineł
PS: Konkurs: Wymyśl mi jakąś fajną ksywkę związaną chociaż trochę ze mną.  Nagrodą jest nic!
                              

1 komentarz: