sobota, 24 maja 2014

Smutek i żałość ;_;

Witajcie. Mam dla was bardzo złe wieści... Otóż... Mój... Save z Simsów się popsuł </3 To już drugi raz, gdy Paproch nie żyje :( Miałam tam męża, wykupione wszystkie firmy w mieście i dużo hajsu! OH AH ide śe poćonć mydeuuugggggggggiiiiiemmmmm :'(

Ale dobra, zaczęłam kolejny raz, wszystko spoko, powoli się pięłam. Alice tym razem była alchemiczką. Już miałam zapisać, gdy... Jeb! Crash! Oczywiście, gro! Foh forewer na simsy na pul dnia ;_;

Dzisiaj zaiste pięknej opowieści o biednej dziewczynce z netbookiem nie będzie, bo jest weekend i nie chcę mieć z nią żadnego kontaktu.

Wow! Dziś żadnego przekleństwa (poza "Jeb", ale czy to jest przekleństwo?)! Z tej okazji, każdy, kto napisze słowo "banan" w komentarzu, dostanie...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NIC!

Kurwa. Konkurs jednak się nie odbędzie. Przykro mi. Nie dostaniecie nagrody :( Smutek ;_;

A teraz najbardziej polski dział (mięsny), czyli... "Co mnie wkurwia"!

Więc wkurwiają mnie dzisiaj moje znajome z klasy, które potrafią się posługiwać jakimś programem do chujowej obróbki zdjęć. Nawet dwulatek by to gówno ogarnął! Jeśli któraś z was to czyta, to zamiast mnie hejtować, idź nadal grać w Pou.

Nie chce mi się pisać, więc pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz